Iklan TOP #5

10 Aug 2016

: pinjaman mudah tunai segera

Tajuk Iklan*:pinjaman mudah tunai segera
Web Site:www.pinjamanxpress.com
Name*:anisa
Email*:anisatoppioneer@gmail.com
Isi Iklan Anda*:KAMI DARI SYARIKAT PINJAMAN WANG BERLESEN ( JANGAN RISAU BAWAH KPKT LAGI )
KAMI MENAWARKAN 1.5% INTEREST SEBULAN ( WOWW RENDAH KAN )
KELAYAKAN NYA MESTI LAH YANG BEKERJA ( KALAU X KERJA MCM MANA NK BAYAR KAN )
GAJI DI BAYAR SECARA AUTO DEBIT ( MAAF YA KALAU CASH KAMI TAK AMBIL )

SYARAT SYARAT NYA SENANG AJE

3 BULAN PAY SLIP TERBARU …BULAN 3..4 & 5
3 BULAN BANK STATEMENT TERKINI BULAN 3..4 & 5
KWSP STATEMENT
BIL ELECTRIC YANG TERBARU
SURAT PENGESAHAN JAWATAN ATAU CONTRACT LETTER ATAU OFFER LETTER

BOLEH EMAIL KAN SEMUA DOCUMENT BERIKUT UNTUK KAMI CHECKING KELAYAKAN
anisatoppioneer@gmail.com

BOLEH CALL / SMS / WHATSAAP 016 218 4666 ANISA /HASMAH


SENYUM ITU INDAH……HATI KENA JUGA INDAH UNTUK HARI HARI YANG INDAH
Foto Upload(2M max):


Follow @emfteam on Twitter | Facebook
Powered by EmailMeForm



1 comment:

  1. Hello, nama saya Siti Aminah dari Indonesia, sila Saya mencadangkan semua orang di sini perlu berhati-hati, kerana terdapat banyak pemberi pinjaman pinjaman palsu di internet, tetapi mereka masih orang-orang yang sebenar di syarikat pinjaman palsu. Saya telah scammed oleh 4 pemberi pinjaman pinjaman yang berbeza, saya kehilangan wang yang banyak kerana saya mencari pinjaman dari syarikat mereka. Saya hampir mati dalam proses kerana saya telah ditangkap oleh orang kerana berada dalam hutang.

    Saya hampir berputus asa sehingga saya meminta nasihat daripada seorang rakan yang memperkenalkan saya kepada pemberi pinjaman pinjaman asal dan sebuah syarikat yang sangat dipercayai iaitu Ibu Alicia Radu yang mendapat pinjaman saya sebanyak 800 juta rupiah Indonesia dalam Kurang daripada 24 jam Tanpa sebarang tekanan dan pada Kadar faedah yang rendah sebanyak 2%. Saya amat terkejut apabila menyemak akaun bank saya dan mendapati jumlah pinjaman saya diminta telah dipindahkan ke akaun bank saya tanpa apa-apa kelewatan atau kekecewaan jadi saya berjanji bahawa saya akan berkongsi berita baik supaya orang ramai boleh mendapatkan pinjaman mudah tanpa tekanan daripada ibu Alicia Radu

    Saya mahu anda percaya Ibu Alicia Radu dengan sepenuh hati kerana dia sangat berguna dalam hidup saya dan kehidupan kewangan saya. Anda mesti mengira diri anda sangat bertuah kerana mempunyai peluang untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika anda ingin membuat pinjaman bank, hubungi ibu Alicia Radu melalui e-mel: (aliciaradu260@gmail.com)
    Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: (sitiaminah6749@gmail.com) jika anda memerlukan sebarang maklumat mengenai bagaimana saya mendapat pinjaman saya dari Ibu Alicia Radu, anda sangat hubungi saya dan saya dengan senang hati akan menjawab anda kerana anda juga boleh membantu orang lain selepas anda menerima pinjaman anda.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...