Iklan TOP #5

10 Nov 2015

: PROGRAM BEBAS HUTANG

Tajuk Iklan*:PROGRAM BEBAS HUTANG
Web Site:www.duit2020.blogspot.my
Name*:mahadi hassan
Email*:mdiey76@gmail.com
Isi Iklan Anda*:Pernah dengar CharityID?
Program yang sekarang ini baru bermula di malaysia dan indonesia,sekarang sudah mula diperkenalkan di thailand dan filipina.
CharityID adah satu program yang menyediakan platfom PERCUMA serta memberi PELUANG kepada kita sesama kita mencari pulangan sampingan melalui derma.Platfom charityID adalah telus kerana sumbangan derma adalah daripada ahli ke ahli tanpa melibatkan pihak admin.
Program ini bukan bisnes,bukan pelaburan,bukan moneygame dan bukan forex.Ini bermakna program ini tidak memerlukan syarikat,lesen perniagaan,sijil ssm ataupon sijil kpdnkk.
Kita mendaftar hanya bayar rm 60 sahaja untuk upgred ke level 1 kita dan kita berpotensi untuk mendapatkan sumbangan sebanyak rm 180.
Ahli baru itu samada kita memperkenalkan program ini kepada sesiapa ataupon secara otomatik kita dapat melalui lebihan ahli upline kita.
Inilah kelebihan program ini upline yang aktif dapat menolong downline dan seterusnya.
Disamping kita mengharapkan lebihan ahli baru dari upline, kita boleh memperkenalkan program ini kepada sesiapa kerana tools promotion diberi percuma.
Saya sekarang giat mempromosi program ini kerana ini adalah peluang serta ingin menambah ahli baru untuk saya upgred ke level seterusnya dan dalam masa yang sama dapat menolong downline yang lain.
Sekali lagi saya tekankan itulah kebihan program ini,kita menyumbang untuk mendapatkan sumbangan bermula dari rm 60 sahaja.
Ini adalah program yang terbaik setakat ini untuk dilepaskan.REBUTLAH ia sekarang..
http://www.charityid.com/pelan-derma/alhusna
Foto Upload(2M max):duit masuk.jpg


Follow @emfteam on Twitter | Facebook
Powered by EmailMeForm



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...