Iklan TOP #5

30 May 2014

: KREDIT YANG CEPAT ,,,,,,,miguel.delmas009@gmail.com

Tajuk Iklan*:KREDIT YANG CEPAT ,,,,,,,miguel.delmas009@gmail.com
Web Site:
Name*:miguel
Email*:miguel.delmas009@gmail.com
Isi Iklan Anda*:Hello
Saya seorang pelabur swasta dan saya menawarkan pinjaman wang dari 2000 hingga
1 juta EURO untuk semua orang dengan watak baik dan dalam
Tidak dapat membayar tanpa memusnahkan bajet bulanan atau Tahunan mereka. Anda akan
mencari pinjaman atau mulakan semula aktiviti anda untuk yang
Projek haram atau membeli sebuah pangsapuri, tetapi anda atau anda
Laporan Kredit telah ditolak oleh pihak Bank dalam kedudukan untuk masukkan dalam
syarat-syarat kadar adalah 2%). Mampu membayar balik dengan orang
kadar faedah 2% dan kelewatan dari 1 30 tahun, menurut yang
kuantiti. Saya buat pinjaman untuk bidang-bidang berikut:

-Kewangan pinjaman...
-Rumah...
-Pelaburan pinjaman...
-Pinjaman auto...

Saya bersedia untuk bertemu dengan saya
pelanggan dalam masa 72 jam dari tarikh penerimaan permintaan anda
kemudian tidak teragak-agak untuk hubungi saya di email saya: miguel.delmas009@gmail.com

salam ikhlas.. Mr.George Miguel
Foto Upload(2M max):eu.jpg
Follow @emfteam on Twitter | Facebook
Powered by EmailMeForm



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...