Iklan TOP #5

26 Oct 2013

: Repair Komputer/Notebook/Printer

Tajuk Iklan*:Repair Komputer/Notebook/Printer
Web Site:http://www.creativestore.com.my
Name*:Mohd Zarifi Salleh
Email*:zarifi_csp@yahoo.com
Isi Iklan Anda*:Kami menyediakan perkhidmatan repair dan upgrading sistem komputer anda. Kepada pelanggan yang susah untuk datang ke workshop kami, jangan risau, kami akan membantu anda untuk mengambil perkakasan untuk dibaikpulih dan menghantar setelah siap dibaiki.

Caj untuk perkhidmatan home pickup & delivery ini hanyalah RM5.00 disekitar seksyen 4 tambahan, jalan Reko, West Country, Seksyen 5, Hentian Kajang dan kawasan lot-lot kedai seksyen 7 (sekitar JPJ), manakala kawasan lain di sekitar Bandar Baru Bangi, Kajang, Bangi, Serdang, Putrajaya, Cyberjaya dan Nilai caj tetap adalah RM10.00.

Sekiranya kami tidak dapat menyelesaikan masalah pelanggan maka caj adalah percuma. Semua bayaran caj perlulah dijelaskan semasa perkakasan dihantar semula bersama-sama bayaran baikpulih perkakasan tersebut. JANGAN membuat bayaran sebelum perkakasan anda dihantar semula selepas dibaiki.

Sila pastikan kakitangan kami memakai tag lencana kedai kami ataupun boleh membuat pengesahan kad pengenalan dengan menghubungi talian helpline kami di 012-2856367. Sebarang pertanyaan boleh emel kami di zarifi_csp@yahoo.com atau sms/whatsapp/call 012-2856367. Semoga kami dapat membantu permasalahan anda.
Foto Upload(2M max):flyers-bm-web.jpg
Powered by EmailMeForm



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...