Iklan TOP #5

25 Dec 2012

: Belajar Fasih Bahasa Inggeris

Tajuk Iklan*:Belajar Fasih Bahasa Inggeris
Web Site:http://tinyurl.com/BelajarInggeriss
Name*:Fasih Bahasa Inggeris
Email*:noreply@gmail.com
Isi Iklan Anda*:Teknik Pantas Fasih bahasa inggeris


Ketahui bagaimana cara belajar bahasa inggeris yang lebih berkesan bagi membantu meningkatkan taraf sosial anda

Tidak dapat dinafikan penggunaan bahasa inggeris pada masa kini sangat penting dan menjadi satu kelebihan bagi mereka yang mengusainya. Terutamanya untuk melanjutkan pelajaran dan dalam bidang pekerjaan.

Kelemahan penguasaan bahasa inggeris di kalangan para pelajar dan graduan tidak habis-habis diperkatakan di media-media massa mahupun media cetak hingga ke hari ini. Ibu bapa pening, guru-guru bahasa Inggeris pening, pengetua-pengetua pening, Menteri Pelajaran pening, Menteri Pengajian Tinggi pening, majikan pening dengan tahap penguasaan bahasa inggeris yang masih lemah dikalangan pelajar-pelajar dan graduan-graduan terutamanya yang berbangsa Melayu.

http://tinyurl.com/BelajarInggeriss

Alangkah ruginya setelah bertahun-tahun menghabiskan wang ringgit, masa dan tenaga menuntut ilmu di menara gading, tidak mampu memperoleh pekerjaan yang baik selepas tamat pengajian hanya kerana masalah bahasa. Apa sebenarnya yang berlaku?

Anda boleh mendapatkan tips dalam membantu anda untuk menguasai dan belajar bahasa inggeris dengan lebih baik untuk kebaikkan pada masa hadapan.

Download ebook belajar bahasa inggeris sekarang:

http://tinyurl.com/BelajarInggeriss


terima kasih
Foto Upload(2M max):bin2.jpg



Powered by EmailMeForm



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...